FAQ
-
W jaki sposób można wybrać przy zamówieniu rozmiar roweru?
Każdy model roweru znajdujący się na stronie oprócz ceny, wagi, opinii i szczegółowego opisu, posiada także informacje na temat tego w jakich rozmiarach jest dostępny. Dlatego też z łatwością można dokonać wyboru interesującego nas rozmiaru.
-
Jakie formy płatności dostępne są w sklepie Figiel Sport Kraków?
Sklep rowerowy z Krakowa Figiel Sport oferuje sprzedaż rowerów online podczas których kupujący ma do wyboru dwie formy płatności: za pobraniem (wówczas koszt takiej metody to 5zł) oraz przelewem (tutaj koszt wynosi 0zł).
-
Czy dostarczone rowery są wyregulowane?
Gdy zdecydują się Państwo na zakup roweru online, po otrzymaniu przesyłki, rower taki jest przygotowany do jazdy. Wszystkie modele czy to Unibike czy Kellys z naszego sklepu w Krakowie są po przeglądzie zerowym, odpowiednio wyregulowane.
-
Co należy wykonać po otrzymaniu roweru oraz innych produktów oferowanych w sklepie?
Po otrzymaniu wybranego przez Państwa modelu ze sklepu rowerowego z Krakowa Figiel Sport, należy przykręcić przednie koło, dokręcić pedał i skręcić kierownicę - wtedy rower jest w pełni gotowy do jazdy.
-
Jak często zakupione rowery powinny być serwisowane?
Rowery powinny być serwisowane w zależności od częstotliwości jazdy. Jeśli rower używany jest sporadycznie, wystarczy oddać go do serwisu raz w roku (jest to absolutne minimum). Jeśli jednak roweru używamy regularnie, powinien on być serwisowany nawet kilka razy w roku. To, na co warto zwrócić uwagę to przede wszystkim: łańcuch, hamulce, przerzutki oraz poziom ciśnienia w oponach.
-
Czy rowery Kellys, Unibike i inne produkty ze sklepu Figiel Sport objęte są gwarancją?
Rowery z krakowskiego sklepu Figiel Sport objęte są dwuletnią gwarancją - nie ważne na jaki model się Państwo zdecydują, czy to Kellys czy Unibike. Kraków to siedziba sklepu gdzie można dokonać zakupu roweru, ale prowadzimy też wysyłkę online i wówczas również otrzymują Państwo dwuletnią gwarancję.
-
Jak długo trwa transport zamówionych produktów?
Czas transportu uzależniony jest od wybranego przewoźnika - Poczta Polska to od 2 do 5 dni roboczych, Kurier dostarczy przesyłkę na następny dzień roboczy a w Paczkomacie przesyłką będzie czekać po ok. 24h.
-
W jaki sposób transportowane są rowery oraz inne produkty zakupione w Figiel Sport?
Sklep rowerowy Figiel Sport oferuje sprzedaż rowerów online dzięki wybranym przez Państwa przewoźnikom (Poczta Polska, kurier bądź paczkomat). Zakupiony rower jest odpowiednio zabezpieczany i wysyłany pod wskazany przez Państwa adres.
-
Produkt zakupiony w Figiel Sport dotarł uszkodzony, co w takiej sytuacji?
Po otrzymaniu przesyłki, należy ją niezwłocznie sprawdzić w obecności osoby dostarczającej produkt. Jeśli okażę się, że jest on uszkodzony, należy spisać odpowiedni protokół podpisany przez adresata i kuriera. To podstawa do roszczeń wynikłych podczas szkody.
-
Jak wygląda w sklepie procedura zwracania produktów?
Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie rowerowym można zwrócić w ciągu 14 dni. Konsument ma odgórne prawo do odstąpienia od umowy w tym terminie, co też w naszym sklepie jest praktykowane. Koszty związane ze zwrotem produktu pokrywa kupujący.
-
Mam wątpliwości co do modelu roweru, czy Figiel Sport jest w stanie pomóc przy jego wyborze?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się z nami za pośrednictwem maila lub telefonicznie a my chętnie odpowiemy na każde pytanie, doradzimy i podpowiemy, gdyż bardzo dobrze znamy sprzedawane przez nas rowery. Kraków to siedziba firmy, gdzie również zapraszamy po poradę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 19.00 oraz w soboty w godzinach 9.00 do 15.00.
-
Mam dodatkowe pytania dotyczące rowerów, jak można się skontaktować z Figiel Sport Kraków?
Sklep rowerowy Figiel Sport znajduje się w Krakowie przy ulicy Imbramowskiej 26 gdzie serdecznie zapraszamy na konsultację. Ponadto, mogą Państwo skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.